28 Ağustos 2015 Cuma

Agatha Sevdam Bambaaaşka

Sahafa ya da kitapçıya gittiğimde ilk soru :
AGATHA CHRİSTİE KİTAPLARINIZ NEREDE ?

Polisiye seviyorum ama bu teyzemizi bir başka seviyorum. Zekasına hayranım.
Nasıl yani ? Nerden aklına gelmiş acaba ? diye sormaktan kendimi alamadığım harika kitapları var.


Şimdilik böyle ufak bir servetim var. Altın Kitaplar Yayınevi beğenim Agatha'yla büyüyor. Çevirisi çok iyi. 


Yeni basımların rengi tonlaması çok tatlı açık renklerden koyu renklere doğru sıralandığında görüntü güzel oluyor. Kitaplık şenleniyor.


Ama sahaf bebelerim ayrı güzel, kokusu, sararmış yaprakları.. 
Basım yıllarına göre kapakları değişiyor. 

Veeeee :) Yeni bebeğim son mutluluğum 
Nil'de Ölüm çizgi roman





Dün sahaftan aldım kendisini. ve çok büyük şans eseri oldu almam.
satılan sahaf kapanmıştı. önündeki stantların üzerinde çarşaflar vardı. Yürürken Nil'de Ölüm yazısını gördüm. Bi an durduuummm ve geri döndüm. Baktım dükkan sahibi yok. Oradan geçen bir dükkan komşusuna fiyatını bilip bilmediğini sordum. Çok yardımcı oldu sağolsun. Sayesinde kendisine kavuştum :) Teşekkürler tekrar :)) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder