21 Eylül 2015 Pazartesi

SANRI - TUĞBA SARIÜNAL

Tuğba Sarıünal 'ın ilk romanı  Sanrı

Hiç bir fikrim yokken aniden kitabın içinde buldum kendimi. 
Bir başlıyorsunuz hoop bi kaç saate kitap bitmiş :)

Çok başarılı bir doktorun  insanlık ve kanser adına harika buluşları, kariyeri, ilaçları, karısı, hemşire arkadaşı...

Tamer harika zeki bir doktordur ve ilaçlar konusunda çok iyidir. Bir gün bir hasta üzerinde yaptığı hata onu hayatı boyunca takip eder. 

işin içine polisler, cinayetler girer ve gittikçe büyür. 


Sonunu yazmamak için zor duruyorum :)

Ben çok severek okudum. Zeki bir kadın tarafından yazıldığı belli :) 

2.romanı yeni çıkan Tuğba Sarıünal'ı galiba artık çok yakından takip edeceğim kalemine bayıldım.


SANRI
TUĞBA SARIÜNAL
DESTEK YAYINLARI
240 SAYFA 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder