6 Eylül 2015 Pazar

Sahilde Kafka - Haruki Murakami



Bi süredir severek okuduğum Murakami'nin büttttüüünn kitaplarını okumak istiyorum hem de hepsini bi anda! Öyle içine çekiyor ki .. saçma sapan heh şimdi nasıl bağlayacaksın bakalım denilen yerlerde fantastik bir şeyler çıkıyor ve konu bağlanmış oluyor :D yaptığı fantastikoluk çok normalmiş gibi geliyor bi süre sonra :) 

Sahilde Kafka sevdicek hediyesi olarak geldi kollarıma :)
çok sevdim sardım sarmaladım ve ilk fırsatta okumaya kalkıştım 650 sayfa olan kitaba en fazla 5 gün verdim ama ne göreyim bi yerden sonra o kadar çok sevdim ki bitmesin istedim süründürdüm elimde gezmelere götürdüm :) 


Kendine Kafka Tamura adını veren on beşlik delikanlı evden kaçar. Peşinde bi kehanet vardır ve babası onu çocukluğundan beri öyle doldurmuştur ki bu kehanetle o da bilmektedir bunun başına geleceğini. Artık canına tak eder ve kaçar. 
Kafka 'Karga' anlamına gelmektedir ve Kafka'nın beyninde karga adlı bi delikanlı vardır. Onunla konuşur nasihatler verir.

Bir de Nakata amcamız var oldukça ilginç bir kişiliğe sahip. Çocukken yaşadığı bir olayda hafızasının bir kısmını yitirir ve o zamandan sonra hayatına okuma yazma bilmeden ve birazcık da gerizekalı olarak devam eder. Hayatına oldukça güzel devam eder hem de kedilerle konuşması ve ''Bendeniz Nakata '' repliğiyle yer edinir aklınızın bi kenarında :))


Yaz okuma şenliğinin 600 sayfadan uzun kitap kategorisinde okudum :) 
Şenliğin son haftaları için harika bi kitaptı :)

SAHİLDE KAFKA 
HARUKİ MURAKAMİ 
DOĞAN KİTAP
651 SAYFA 
EYLÜL 2015 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder